Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر و مقارن شدن آن با عید فطر پیامی از سوی مجید ضیائی مدیر عامل مس شهید باهنر صادر گردید...

پیام مدیر عامل فباهنر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر

بورس24 : به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر و مقارن شدن آن با عید فطر پیامی ازسوی مجید ضیائی مدیر عامل مس شهید باهنر صادر گردید. 

متن پیام به این شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته گرامیداشت مقام کار و کارگر و روز جهانی کارگر، امسال در شرایطی فرارسید که ایام و لیالی با برکت رمضان را سپری می‌ کنیم و در آستانه عید سعید فطر قرار داریم .

سال۱۴۰۱ هجری شمسی و آغازین سالِ قرنِ جدید را همکاران سخت کوش، در صنایع مس شهید باهنر با کسب حد نصابی چشمگیر در تولید ماهانه شروع کردند و این امر  به لطف خدای متعال نوید دهنده‌ سالی سرشار از موفقیت و پیشرفت خواهد بود.

تقارن عید سعید فطر با روز جهانی کارگر را نیز به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بهره‌های معنوی که طی یکماه گذشته از سفره با برکت رمضان برگرفته اید، در تمامی سالیان پیش رو موجب سعادتمندی و رونق کسب‌وکار و زندگیتان باشد.  

این حقیقتی انکار ناپذیراست که در هر جامعه ای اگر از فرصت اندیشه و توانِ کارگران سختکوش استفاده‌ صحیح شود، توسعه و پیشرفت و رونق در چنین جامعه‌ای صد چندان خواهد شد. 

کارگران کسانی هستند که چشمه سار زلال زندگی با تلاش خستگی ناپذیرشان جلا و روشنی می یابد و بازوان‌ پرتوانشان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی را تسهیل می‌ کند. 

بار دیگر همزمانی عید سعید فطر را با ایام گرامیداشت مقام والای کارگر، به تمامی تلاشگران عرصه تولید بویژه همکاران سختکوش خود در مجموعه عظیم مس باهنر تبریک گفته و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، دست مریزادی جانانه تقدیم حضور عموم کارگران پرتلاش در خانواده بزرگ مس باهنر می‌ نمایم.

خدا قوت و روزتان مبارک

مجید ضیائی

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24