Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رهبرسعادت گفت: با توجه به تحت تاثیر بودن شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، سیاست های تازه ای در جهت خنثی سازی آثار تحریم ها تدوین شده که در جلسه مجمع آتی، اعلام می شود.

برنامه جدید «حبندر» برای خنثی کردن تحریم ها به زودی اعلام می شود

بورس24 : آی هان رهبرسعادت مدیرعامل خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر با اشاره به اعمال تحریم های تازه از سوی غرب بر صنعت کشتیرانی ایران و مدیریت آثار ناشی از این محدود سازی های بین المللی در گفت و گویی به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: تمامی شرکت های این صنعت و حوزه کشتیرانی، تحت تاثیر تحریم ها قرار داشته و دارند؛ به طوری که این شرایط مختص به حبندر نبوده است.

وی افزود: این تحریم در هر دوره گسترده تر شده و تمامی کشتی هایی که با پرچم ایران تردد دارند را نیز شامل می شود.

رهبر سعادت با تاکید بر قطع شدن تمامی سرویس های خدماتی بین المللی همچون بیمه و... ادامه داد: در چند دهه گذشته به منظور فعالیت با مشکلات متعددی روبه برو بوده و علاوه بر تمامی سختی ها، سهم بسیاری از بازار جهانی را نیز از دست داده ایم.

مدیرعامل حبندر استفاده از خدمات و قطعات بین المللی را برای این شرکت الزامی دانست و گفت: به همین منظور برنامه و اقداماتی را در جهت خنثی سازی و کاهش آثار تحریم ها در نظر داشته که در مجمع آتی این شرکت اعلام خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه استفاده از شرکت های واسطه، به عنوان یکی از اولویت ها و ابزارهای اصلی به شمار می رود.

جزئیات افزایش سرمایه

مدیرعامل خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در پایان از برنامه این شرکت در خصوص افزایش سرمایه گفت و یادآور شد: مقرر است تا مجمع  بعدی ساعت 14:00 روز سه شنبه تاریخ 18 مرداد  برگزار و جزییات افزایش سرمایه نیز در این  مجمع  برای سهامداران حبندر تشریح شود.

قابل ذکر است؛ مجمع عمومی عادی سالانه حبندر  طی دو جلسه  به تنفس خورده که علت اصلی آن عدم ثبت مستندات افزایش سرمایه در مرجع ثبت شرکت ها به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24