Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با حضور مدیرعامل گروه توسعه ملی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان(سیدکو) به همراه استاندار کرمان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی این استان، از محصول جدید کارخانه سیمان کرمان رونمایی شد.

با حضور مدیران گروه توسعه ملی و استاندار کرمان برگزار شد؛ رونمایی از محصول استراتژیک سیمان حفاری چاه نفت سبک

بورس24 : با حضور مدیرعامل گروه توسعه ملی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان(سیدکو) به همراه استاندار کرمان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی این استان، از محصول جدید کارخانه سیمان کرمان رونمایی شد.


 

شرکت سیمان کرمان در راستای نیاز شناخت بازار هدف و تامین نیاز صنعت استخراج نفت و گاز ، در جهت کاهش خروج ارز و جلوگیری از واردات، اقدام به تولید محصول استراتژیک سیمان سبک ویژه حفاری چاه نفت و گاز کرده است.

در مراسمی که برای رونمایی از این محصول در محل کارخانه سیمان کرمان برگزار شد، مجتبی عزیزیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل سیمان کرمان برای ساخت این محصول پیشرو در صنعت سیمان، برلزوم ایجاد نگاه چند بعدی ،کلان و فراگیر به مسائل و پرهیز از  نگاه تکبعدی و کوچک تاکید کرده و گفت: امروزه صنعت سیمان برای بقای خود نیاز به خلاقیت، استفاده از راهحلهای دانش بنیان و تدوین الگویی چندبعدی و فرایند محور متناسب با توان و کشش متولی واجراکنندگان بخش تولید دارد.

عزیزیان خاطرنشان کرد: توجه به بازار و توجیه اقتصادی، درعین حال پوشش و تامین نیاز متقاضی و نگاه خلاقانه وپرهیز از شیوه های مرسوم و متداولی که تا کنون بوده، در کنار تدوین راههای جدید درحل مسئله، راهگشای پیشرفت و مانع از ایجاد چالشهای سخت در مسیر تولید و فروش خواهد بود. نظر به حضور و به کارگیری و استفاده از سرمایه انسانی خلاق که خوشبختانه در سیمان کرمان حضور چشمگیری دارند، باعث فراهم شدن زیرساخت لازم برای تکرار این گونه اتفاقات مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

در ادامه فریدون رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان ضمن تشریح وضعیت کمی وکیفی تولید سیمان در کشور و تشریح چشمانداز سیمان کرمان گفت: شرکت سیمان کرمان با مطالعه دقیق بر نیاز بازار هدف، ظرفیت تولید خود را به سمت تولید محصول با ارزش افزوده بالا سوق داده و حاصل این حرکت، تولید محصول سیمان چاه نفت سبک است.

وی افزود: در ادامه این حرکت در سیمان کرمان، قصد داریم با تکیه بر دانش فنی کارشناسان متخصص و صاحب علم روز با  ایجاد زیرساختها وامکانات لازم، بستر مناسب برای بدل شدن به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیمان های خاص کشور را مهیا کنیم.

مدیرعامل سیمان کرمان ضمن تقدیر از همکاران خود دراین شرکت دستاوردهای اخیر سیمان کرمان همچون تولید سیمان چاه نفت فراساحل، سیمان سفید وپروژههای تولید سیمان LC3،سیمان سربارهای و سایر موارد را حاصل لطف پروردگار، مساعدت مدیران و پرسنل متعهد و متخصص شرکت دانست و از ایشان تقدیر کرد.

همچنین حمید فرمانی، مدیر عامل سیدکو نیز با تقدیر از تلاشها و اقدامات مؤثر و مهم سیمان کرمان به ویژه در حوزه تحقیق وپژوهش و حرکت در مسیر تولیدات دانش بنیان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به تولید دانش بنیان وتاثیر آن بررشد وشکوفایی اقتصادی کشور، محصول جدید سیمان کرمان را مصداق بارز تولید دانشبنیان وحرکت دراین مسیر دانست.

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان سیمان کشور با اشاره به تحریم ها، وتاثیر آن برصنعت و خصوصا صنعت سیمان، بیان کرد: این محدودیت ها منجر به تلاش بیشتر و حرکت به سمت خودکفایی و تولید داخل گردید و تهدید را به فرصت تبدیل نمود. به لطف خدا توانستیم طیف وسیعی از محصولاتی که از ما دریغ شده بود را تولید کنیم وکشور را به سمت پیشرفت و تولید سوق دهیم. در این زمینه  اقدامات سالهای اخیر سیمان کرمان نمونه بارز آن است.

محمدمهدی فداکار، استاندارکرمان نیز در آئین رونمایی از محصول جدید سیمان کرمان، از خدمات همه کارکنان گروه صنایع سیمان صمیمانه تشکر کرد و گفت: یک پروژه ممکن است پس از سالها به مرحله اجرا درآید و این ارزشمند است که کارکنان صنایع سیمان کرمان با تکیه بر ظرفیت ها، توانمندی ها و منابع داخلی خود توانسته اند پروژه های مهم و متعددی را تا به الان به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه تولید این محصول استراتژیک برای کشور دارای منابع نفتی زیادی است،گفت: بحث حفاری چاه های نفت در کشور ما نسبت به بسیاری از کشورها دارای مزیت تولیدی است که طبعا به نوع و تحول جدیدی در این حوزه نیاز داریم. لذا بهتر است به موازات افزایش مقدار تولید، به کیفیت تولید توجه کرده و سعی کنیم که در تولیدات، ارزش افزوده و حفظ درآمدزایی شرکتها را مد نظر قرار دهیم.

در بخش پایانی مراسم، استاندار کرمان ضمن رونمایی از تابلوی نمادین آغاز تولید این محصول جدید سیمان کرمان گفت: مجموعه استانداری، سازمانها و دستگاههای اجرایی استان آماده هرگونه همکاری و مساعدت با سیمان کرمان هستند.

منبع خبر: روابط عمومی گروه توسعه ملی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24