Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رونمایی از پلتفرم های مختلف در آینده ای نزدیک احمد جاویدی مدیرعامل  لیزینگ پارسیان در حاشیه  کیش اینوکس 2022 گفت: لیزینگ پارسیان با سابقه بیش از ۲۰ سال  در کشور، جزء لیزینگ‌های معتبر است، همیشه هم در ارائه خدمات بخش‌های مختلف حمل و نقل در شاخه‌های زمینی، دریایی، لیزینگ تجهیزات صنعت، معدن، مسکن فعالیت داشته و عمدتا  پیشتاز در کارهای نوآورانه است.

لیزینگ پارسیان به دنبال گسترش فعالیت ها

بورس24 : احمد جاویدی مدیرعامل  لیزینگ پارسیان در حاشیه  کیش اینوکس 2022 گفت: لیزینگ پارسیان با سابقه بیش از ۲۰ سال  در کشور ، جزء لیزینگ‌های معتبر  است، همیشه هم در ارائه خدمات بخش‌های مختلف حمل و نقل در شاخه‌های زمینی، دریایی، لیزینگ تجهیزات صنعت، معدن، مسکن فعالیت داشته و عمدتا  پیشتاز در کارهای نوآورانه است.

وی گفت: در راستای پیشتازی در عرصه نوآورانه سامانه تخصصی کسب و کار لیزینگ را طراحی کرده ایم، برای  اینکه این سامانه را بتوانیم تحت وب کنیم و برای اولین بار در کشور خدمات دیجیتالی و غیر حضوری انجام دهیم، به سمت  تهیه پلتفرمی رفته‌ایم که بخشی از آن را به عنوان سامانه مجازی لیزینگ پارسیان رونمایی کردیم‌ .

مدیرعامل لیزینگ پارسیان گفت: در این پلتفرم نه  تنها مشتری بلکه تامین کننده کالا خود سرمایه‌گذاران بدون حضور فیزیکی می‌توانند خدمات بگیرند و محصول را در اختیار داشته باشند .

وی افزود:  به طور کلی  لیزینگ در ایران  با صنعت لیزینگ در دنیا، خیلی فاصله دارد، در حال حاضر فعالیت لیزینگ‌ها در ۲ قرارداد  تملیک و فروش اقساطی خلاصه می‌شود. در حالی که لیزینگ ابزارهای بسیار زیادی دارد که در کشور ما اجازه فعالیت در آن موارد نیست.

او گفت: ما در تلاشیم نهاد ناظر را وادار کنیم در صنف لیزینگ  به سمت و سوی توسعه قانون و مقررات تخصصی این بازار برود و ما هم کم کم فعالیت خودمان را بیشتر گسترش بدهیم و  باعث رشد اقتصادی کشور شویم.

وی گفت: ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک پلتفرم های مختلف را رونمایی خواهیم کرد و در بستر فضای مجازی و غیر حضوری امکان این خدمت را برای همه مردم در سراسر کشور فراهم می‌کنیم. در برنامه‌های آتی در همین مسیری که ما بتوانیم همه لیزینگ‌ها را به صورت کنسرسیومی کنار هم بیاوریم و خدمات بزرگ‌تری به صنعت بدهیم، دنبال می کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24