Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل بانک ملت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و چهارمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران چندین بنگاه اقتصادی دیدار و گفت و گو کرد.

تداوم نقش‌آفرینی بانک ملت به عنوان بانک نخست حوزه انرژی کشور

بورس24 : مدیرعامل بانک ملت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و چهارمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران چندین بنگاه اقتصادی دیدار و گفت و گو کرد.

رضا دولت آبادی در این دیدار، آمادگی بانک ملت را برای افزایش مراودات و حمایت از پروژه‌های حوزه پتروشیمی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای مالی بانک ملت و شرکت تامین سرمایه این بانک اعلام کرد.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به تامین مالی و سرمایه گذاری این  بانک در ده‌ها ابرپروژه و پروژه‌های عظیم صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و به تبع آن نقش آفرینی در ایجاد اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد: بانک ملت همچنان به عنوان بانک نخست حوزه انرژی کشور در کنار این صنعت و فعالان این حوزه خواهد بود.

عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این دیدار که در محل غرفه این بانک در نمایشگاه صورت گرفت، با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و نقش برجسته آن در تامین منابع مالی این حوزه‌ها بر ضرورت افزایش همکاری‌ها و مراودات بین دو مجموعه تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش بانک ملت در راه‌اندازی پتروپالایشگاه بیدبلند و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و حمایت و سرمایه‌گذاری از طرح‌های جدید حوزه‌های پتروشیمی، پالایشگاه و کارخانجات شیمیایی گسترش مراودات بانک با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های وابسته را در حوزه‌های جدید خواستار شد.

گالری تصاویر

منبع خبر: روابط عمومی بانک ملت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24