Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مختاری گفت: سخنان و برنامه های زیادی از سوی ارکان به منظور حمایت از دانش بنیان ها، شنیده و خوانده ایم اما به این بخش، هویتی که لازم است داده نمی شود و هر گونه تغییرات و تصمیماتی بر این حوزه اثرگذاری دارد.

رئیس کمیته دیجیتال مارکتینگ انجمن علمی بازاریابی ایران: هویت سازی به حمایت از دانش بنیان ها منجر می شود

بورس24 : مختاری گفت: سخنان و برنامه های زیادی از سوی ارکان به منظور حمایت از دانش بنیان ها، شنیده و خوانده ایم اما به این بخش، هویتی که لازم است داده نمی شود و هر گونه تغییرات و تصمیماتی بر این حوزه اثرگذاری دارد.

مرتضی مختاری رئیس کمیته دیجیتال مارکتینگ انجمن علمی بازاریابی ایران در حاشیه کیش اینوکس 2022 با اشاره به سیاست و برنامه های هدایتی و حمایتی مسئولان، دولتمران و بازارسرمایه از شرکت های دانش بنیان به بورس24 اظهار داشت: در زمان شیوع بیماری کرونا، شرکت های استارت آپی و دانش بنیان، خدماتی را ارائه دادند تا نیازهای مردم، ادارات دولتی و خصوصی مرتفع و حتی گردش پول و رونق فروشگاه های مجازی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: اما همین بخش با بی مهری در چند ماه اخیر روبه رو شده و به دلیل نداشتن هویتی که ارکان آنها را مد نظر قرار دهند؛ به سمت رکود و تعطیلی می روند.

 مختاری با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در شعار سالجاری یادآور شد: ایشان بارها اعلام داشته اند؛ از شعارزدگی و اکتفاء به نگارش آن در سربرگ ها دوری کرده و به صورت عملیاتی جهادی از شرکت های دانش بنیان حمایت شود. بنابراین می توان یکی از نیازهای این شرکت ها را بخشیدن هویتی قانونی  دانست که موقعیت و فعالیت آن را مستحکم سازد.

وی با ارائه آماری گفت: ترند شدن تاسیس، فعالیت و کسب درآمد از بخش فناوری های نوآورانه، در سال گذشته رشدی معادل 315 داشته و متاسفانه 75 درصد از این تقاضیان با قوانین، نحوه بازایابی و تجاری سازی آشنا نبوده و خود را به سایت، اپلیکیشن و اینستاگرام و... محدود ساخنته اند.

رئیس کمیته دیجیتال مارکتینگ انجمن علمی بازاریابی ایران  آشنایی نوآوران با این موضوعات را از وظایف ارکان های بالادستی عنوان کرد و افزود: هویت تنها در اخذ یک مجوز نیست و تجاری سازی، بازارسازی، چگونگی اخذ حمایت، نحوه رشد، تطبق با شرایط و... را نیز شامل می شود که باید به آن آگاه بوده و اشراف داشت.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه این هویت می توان بومی سازی محصولات و ایده را شاهد بود و ایده پردازان نگران  موضوعات ابتدایی همچون بسته شدن و فیلترینگ نباشند به طوری که رویکردی درون مرزی و مستقل را در کسب و کار خود جاری سازند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24