Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

احمد مهدوی ابهری گفت: عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه نیما حذف شده و کشف قیمت از طریق مزایده در مرکز مبادله صورت خواهد گرفت. ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز تنها به اقلامی مانند دارو و نهاده‌های دامی تعلق خواهد گرفت.

حذف عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه نیما از فردا

بورس24 : احمد مهدوی ابهری گفت: عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه نیما حذف شده و کشف قیمت از طریق مزایده در مرکز مبادله صورت خواهد گرفت. ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز تنها به اقلامی مانند دارو و نهاده‌های دامی تعلق خواهد گرفت.

احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی اعلام کرد: عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه نیما حذف شده و کشف قیمت از طریق مزایده در مرکز مبادله صورت خواهد گرفت، در نتیجه این اقدام باعث کاهش رانت و فساد در بازار ارز خواهد شد. ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز تنها به اقلامی مانند دارو و نهاده‌های دامی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: بند ۲ ابلاغ نظر مصوبه جلسه ۲۷ آذر ماه تصمیمات جلسه بازار ارز، در خصوص تصمیمات ارزی و وجوه حاصل از آن، شرکت‌های دولتی، شبه دولتی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی از جمله تولیدکنندگان پتروشیمی، قیر و روانکار را ملزم کرده بود که ارز حاصل از صادرات خود را به داخل کشور بیاورند. این مصوبه دارای ابهام بوده و صادرکنندگان مد نظر را در بلاتکلیفی قرار داده است؛ در مجموع راهکار بینابین عملیاتی و مقدور، عرضه ارز صادراتی در بازار متشکل ارزی است که از فردا اجرایی خواهد شد.

منبع خبر: نفت ما

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24