Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

یکی از الزامات توسعه دانش محور و رهـایی از اقتصاد تک محصولی توجه ویژه به مقوله تحقیق و توسعه در بنگاه های صنعتی است. چرا که تحقیق و توسعه عامل اصلی بهینه سازی فرآیندها و به کارگیری مناسب منابع طبیعی در جهت ایجاد محصولات با ارزش افزوده بالا و رقابت پذیر در سطح بین الملل و در نتیجه تحقق رشد اقتصادی مطلوب می باشد.

دریافت “پروانه تحقیق و توسعه” از وزارت صنعت، معدن و تجارت/ ارتقاء سازمان از یک بنگاه تولید محور به یک سازمان توسعه محور

بورس24 : یکی از الزامات توسعه دانش محور و رهـایی از اقتصاد تک محصولی توجه ویژه به مقوله تحقیق و توسعه در بنگاه های صنعتی است. چرا که تحقیق و توسعه عامل اصلی بهینه سازی فرآیندها و به کارگیری مناسب منابع طبیعی در جهت ایجاد محصولات با ارزش افزوده بالا و رقابت پذیر در سطح بین الملل و در نتیجه تحقق رشد اقتصادی مطلوب می باشد.

پیرو سیاست‌گذاری شرکت مبنی بر تبدیل سازمان از بنگاه تولیدی، به سازمان توسعه محور و اولویت دادن به توسعه محصول بعنوان یکی از ابزارهای اصلی پیشرفت سازمان و تلاش‌های صورت گرفته در این مسیر، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گردید. این مجوز در راستای تحقق اهداف “ایجاد و یا تکمیل دانش فنی محصولات با ارزش افزوده بالاتر” دریافت گردیده است.

دریافت این پروانه گام مهمی در مسیر پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه‌های دانش محور در هلدینگ صنایع شیمیایی ایران خواهد بود و می تواند از طریق بخشودگی مالیاتی به کاهش هزینه های سازمان در حوزه های پژوهشی و نوآوری کمک نماید.

شایسته است دریافت این پروانه را که حاصل به ثمر نشستن تلاش و پیگیری مستمر همکاران حوزه های مرتبط  است را به مدیریت و کارکنان محترم هلدینگ صنایع شیمیایی ایران تبریک عرض نماییم.


 

منبع خبر: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24