Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فرجود گفت: بانک تجارت برای خلق نوآوری در بانکداری باز، همکاری خود را با دیجی پی آغاز کرد.

همکاری بانک تجارت و دیجی پی برای بانکداری باز

بورس24 : فرجود گفت: بانک تجارت برای خلق نوآوری در بانکداری باز، همکاری خود را با دیجی پی آغاز کرد.

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت با تاکید بر ایجاد و بهره مندی از نوآوری در کسب و کار صنعت بانکداری به بورس24 اظهار داشت: بانک تجارت 3 مدل کسب و کار نوآورانه را ترسیم و طراحی کرده و برای خدمات غیرحضوری و تعامل با فین تک ها در قالب بانکداری باز، سرویس دهی و البته همکاری خود را با دیجی پی آغاز کرده است.

فرجود با اشاره به آمار منتشر شده و حضور 86 درصدی فین تک ها در صنعت بانکداری تا سال 2025 اعلام کرد: با این سهم اثرگذاری فین تک ها، لاجرم بانکداری به شکل امروز از بین خواهد رفت؛ بنابراین تفتا به عنوان بازوی نوآوری بانک تجارت باید در این مسیر گام هایی را برداشته و پیشرو باشد.

وی با تاکید بر باز تعریف خدمات و طرح های بانکداری در تفتا گفت: برای اولین مرتبه در کشور ، وام ازدواج توسط بانک تجارت به صورت غیر حضوری ارائه می شود و این یک اقدام کسب و کاری نوآورانه در حوزه فین تک  بوده که در قالب بانکداری باز سرویس دهی می کند.

 مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت موفقیت این باز تعریف را در مشارکت هر چه بیشتر بازیگران زیست بوم فناوری های پولی و مالی دانست و تصریح کرد: هر چه به این زنجیره، حلقه های بیشتری متصل شود؛ سطح بالاتری از ارزش در محصولات نوآورانه به دست خواهد آمد و در این میان بانک ها ملزم بوده تا توسعه BNPL را مورد پذیرش قرار داده و برای آن سرمایه گذاری و بودجه ای را تخصص دهند.

وی تاکید کرد : این مسیر لاجرم بوده و برنده کسی است که پیش از دیگران بر آن گام نهاده و محصولات مشارکتی نوآورانه را تولید کرده و ارائه دهد؛ تا خلق پول را به نفع خود کنترل و ایجاد کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24