Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس24 : نماینده شركت گوگل در یك جلسه دادگاه در آمریكا اعلام كرد كه كسانی كه به ۴۲۵ میلیون كاربر ایمیل های این شركت، ایمیل می فرستند، انتظار نداشته باشند كه محتوای آن محرمانه باقی بماند.

 به گزارش ایرنا،گوگل این اعتراف را در راستای دفاع از عملكرد این شركت در دادگاهی مطرح كرده كه هدف از آن جلوگیری از افزایش فشار قانونی به گوگل به دلیل افشای اطلاعات خصوصی كاربران است.  در این رابطه جان سیمسون، مدیر گروه نظارت بر حریم خصوصی كاربران گفت: گوگل سرانجام اعتراف كرد كه حفظ اطلاعات خصوصی كاربران برایش اهمیت ندارد و كاربران اگر اطلاعات شخصیشان برایشان مهم است، باید به این سخنان خوب توجه كنند.

 شركت‌های اینترنتی گوگل، فیس‌بوك و مایكروسافت متهم شده‌اند با نهادهای امنیتی آمریكا از جمله سازمان امنیت ملی و پلیس اف بی آی در خصوص نظارت بر عملكرد كاربران اینترنت همكاری كرده‌اند.  اكنون این شركت ها از دولت آمریكا خواستند تا اجازه دهد جزئیات مربوط به درخواست‌های نهادهای امنیتی برای دریافت داده‌ها و اطلاعات كاربرانشان را منتشر كنند.

در تازه‌ترین گزارش‌ها درباره جاسوسی نهادهای امنیتی آمریكا از كاربران اینترنتی و همچنین استراق سمع تماس‌های تلفنی شهروندان آمریكایی و همچنین افراد خارجی حاكی از آن است كه نهادهای امنیتی آمریكا به سرورهای ۹ شركت آمریكایی از جمله گوگل و اپل دسترسی مستقیم داشته‌اند.

 اخیرا انتشار اخباری درباره برنامه جاسوسی نهادهای امنیتی آمریكا از شهروندان آمریكایی در صدر اخبار رسانه‌های غربی قرار گرفته است به طوریكه باراك اوباما رئیس‌جمهور آمریكا چندی پیش از این برنامه دفاع كرد و گفت كه اجرای آن تحت نظارت شدید كنگره و دستگاه قضایی انجام می‌شود. ادوارد اسنودن، مامور ۲۹ ساله سابق سازمان امنیت ملی آمریكا، منبع این خبر فاش شده بوده است.            

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24