Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

سفیر پیشنهادی آمریکا برای نمایندگی این کشور در اتحادیه اروپا اعلام کرد: تا ١٨ ماه آینده شاهد سقوط قابل توجه ارزش یورو در بازار جهانی خواهیم بود...

سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا: یورو تا ١٨ ماه دیگر سقوط می‌ کند...

بورس24 : سفیر پیشنهادی آمریکا برای نمایندگی این کشور در اتحادیه اروپا اعلام کرد: تا 18 ماه آینده شاهد سقوط قابل توجه ارزش یورو در بازار جهانی خواهیم بود.

به گزارش فارس، به نقل از راشا تودی، تد مالوچ که به احتمال زیاد به عنوان سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا معرفی شود پیش‌ بینی کرد ارزش یورو طی 18 ماه آینده سقوط قابل توجهی را تجربه کند.

وی در گفت‌ و گو با بی‌ بی‌ سی اعلام کرد: به نظر من یورو با مشکل روبروست و نه تنها تحت فشار قرار دارد بلکه با موانع جدی روبرو شده و احتمالا طی یک سال و نیم آینده شاهد سقوط آن خواهیم بود. من تنها کسی نیستم که این نظر را دارم بلکه جوزف استیگلیتز یکی از کارشناسان ارشد بانک جهانی نیز در این باره یک کتاب نوشته است.

وی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس می توانند تنها در 90 روز یک توافق تجاری دوجانبه شکل دهند و از آن طرف انگلیس نیز در حال اجرای بند 50 توافقنامه عضویت در اتحادیه اروپا و خروج از این اتحادیه است.

مالوچ اعلام کرد: من معتقدم که قراردادهای بزرگ تاریخی در این مدت شکل گرفته و می‌ توانند شکل بگیرند.

وی ادامه داد: افرادی مثل ما که در وال استریت کار کرده‌ اند می‌ دانند که در صورتی که شما افراد درستی را در مکانی درست با اطلاعاتی درست و با انرژی درست کنار هم قرار دهید می‌ توانید کارها را انجام داده و قراردادها را شکل دهید و شاهد آن هستیم در این زمینه دونالد ترامپ از انرژی بالایی برخوردار است. آمریکا انتظار دارد که انگلیس خروج سلامتی را از اتحادیه اروپا انجام دهد. 

او گفت: پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این کشور می‌ تواند موانع رسمی اتحادیه اروپا را کنار زده و قرارداد تجارت آزادی را با آمریکا امضا کند.

وی ادامه داد: منع مذکرات تجارت آزاد انگلیس با آمریکا از سوی اتحادیه اروپا سخیف است. بروکسل از انگلیس خواسته تا پیش از خروج کامل از اتحادیه اروپا با آمریکا در مورد عقد قرارداد تجارت آزاد دوجانبه مذاکره نکند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24