Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی از ورود ٣۵ بنگاه دیگر از مجموعه‌ های صندوق بازنشستگی کشوری در بورس اوراق بهادار خبر داد و...

معاون اقتصادی وزیر تعاون: ٣۵ بنگاه‌ دیگر از صندوق‌ بازنشستگی وارد بورس خواهد شد...

بورس24 : معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی از ورود 35 بنگاه دیگر از مجموعه‌ های صندوق بازنشستگی کشوری در بورس اوراق بهادار خبر داد و گفت: هم‌ اکنون 70 درصد بنگاه‌ های صندوق بازنشستگی در بورس هستند.

حجت‌ الله میرزایی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه صندوق‌ های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی، اظهار داشت: دغدغه ما از برگزاری این نمایشگاه نمایان‌ سازی شفافیت است.

وی افزود: این مقوله باید به عنوان یک رویکرد ملی برای پاسخگو بودن به ذینفعان اصلی به‌ ویژه بازنشستگان و کارگران محور فعالیت‌ ها قرار بگیرد.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ادغام وزارت متبوعش، گفت: برنامه جامع شفافیت ملی طی 2 ماه آینده از سوی وزارت رفاه تدوین و تقدیم دولت شود.

میرزایی ادامه داد: رفاه اجتماعی و برنامه ریزی دو ماموریت اصلی وزارت رفاه هستند و حرکت به سمت صندوق‌ های اقتصادی پایدار با پوشش حداکثری و بدون تبعیض و وجود بنگاه‌ های اقتصادی شفاف و بالنده اقتصادی به صورت جدی مدنظر است. 

وی با اشاره به حضور شرکت‌ ها و هلدینگ‌ های مختلف اقتصادی و صنعتی در این نمایشگاه عنوان کرد: با وجود اینکه اقتصاد ایران در سال های گذشته به فساد مبتلا بود اما صندو‌ق‌ های بازنشستگی اکنون در بالاترین سطح شفافیت قرار گرفته‌ اند.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور 70 درصد شرکت‌ های زیر مجموعه صندوق‌ بازنشستگی کشوری در بازار سرمایه، گفت: 30 درصد مابقی بنگاه‌ ها نیز در آینده وارد بورس خواهند شد.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24