Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پروژه طرح توسعه حرم مطهر امام علی (ع) صحن فاطمه زهرا (س) افتخار کاری مانا است بیژن سرانجام مدیر عامل شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا، در نشست خبری امروز خود در محل ساختمان این شرکت با اشاره به اینکه این شرکت هم اکنون ١۵٠٠ میلیارد تومان پروژه داشته و برای ٢ هزار میلیارد تومان پروژه دیگر نیز وارد مذاکره شده است، در ادامه سخنان خود تاکید کرد: پروژه طرح توسعه حرم مطهر امام علی (ع) صحن فاطمه زهرا (س) جزو افتخارات کاری مانا بوده که هم اکنون در حال انجام است و...

مدیر عامل شرکت پیمانکاری مانا: هم اکنون ١۵٠٠ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم / برای ٢ هزار میلیارد تومان پروژه دیگر نیز وارد مذاکره شده ایم

بورس24 : بیژن سرانجام مدیر عامل شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا، در نشست خبری امروز خود در محل ساختمان این شرکت با شاره به اینکه این شرکت توسط میدکو در سال 86 خریداری شد، و روند خصوصی شدن این شرکت نیز از آن زمان شکل گرفت، در ادامه سخنان خود گفت: مانا در بخشی از پروژه های میدکو کار پیمانکاری انجام می دهد. 

مانا  در میدکو  و خارج میدکو پروژه هایی داشته و دارد 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، وی در ادامه افزود: از این کارها نیمی انجام شده و تحویل داده شده است، و نیمی نیز در حال انجام است. مانا در خارج از میدکو هم پروژه هایی داشته و دارد، به گونه ای که هم اکنون 1500 میلیارد تومان پروژه داریم و برای 2 هزار میلیارد تومان پروژه دیگر نیز وارد مذاکره شده ایم.

افتخار کاری مانا

وی تاکید کرد: پروژه طرح توسعه حرم مطهر امام علی (ع) صحن فاطمه زهرا (س) جزو افتخارات کاری مانا است. سرانجام ادامه داد: من 33 سال سابقه کار در حوزه پیمانکاری دارم و از سال 64 که وارد صنعت پیمانکاری شده ام، بزرگ ترین پروژه ها را به اجرا رسانده ام.

بازگشت مانا به جایگاه واقعی خود

او گفت: از سال 89 هم که در مانا به عنوان مدیر عامل استخدام شده ام، پروژه های زیادی توسط من اجرا شده است، و سعی من بر این اصل استوار بوده که بتوانم مانا را به جایگاه واقعی خود بازگردانم.

وی خاطر نشان کرد: در طی این مدت پروژه های زیادی توسط اینجانب اجرا شده است. مانا تیم بسیار خوبی داشته و دارد؛ به همین خاطر توانسته ایم، کارهای قابل توجهی را در 6، 7 سال گذشته انجام دهیم.

حضور در بخش خصوصی

او درباره تاریخچه شرکت مانا نیز گفت: این شرکت در سال 53 افتتاح شد، با همین نام؛ پس از انقلاب این شرکت به نام گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان تغییر نام داد، تا اینکه در سال 87 توسط آقای قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد برای حضور در بخش خصوصی خریداری شد و به میدکو رسید.

نام مانا یک برند است

سرانجام اضافه کرد: مانا در خارج از میدکو هم پروژه هایی دارد، نام مانا یک برند است، که با همین نام و سوابق کاری مناسب می خواهیم تا قبل از پایان سال 96، 200 تا 300 میلیارد تومان دیگر پروژه بگیریم.

پروژه های برون مرزی

او ادامه داد: برنامه برون مرزی مانا حضور در کشورهای اسلامی منطقه است. دو پروژه در عراق داریم و برای حضور در 2 پروژه دیگر نیز در این کشور وارد مذاکره شده ایم.

حضور در بحرین

به گفته او مذاکراتی برای حضور در بحرین نیز صورت پذیرفته است و برنامه ها بر این اصل استوار است، که خیلی از منطقه  دور نشویم. بعضی وقت ها ما به عنوان پیمانکار می رفتیم که حالا خرید را هم اضافه کرده ایم.

وی تصریح کرد: به خاطر شرایط اقتصادی کشور شرکت ها دوست دارند با پیمانکارانی کار کنند، که خودشان تامین مالی کنند. ما در خارج از ایران نیز این کار را می کنیم.

چشم انداز کاری

او گفت: چشم انداز کاری مانا، تبدیل شدن به یکی از ده شرکت پیمانکاری عمومی، ساختمانی و صنعتی کشور با استانداردهای بین المللی و درسطح جهانی بوده که من معتقدم، ما تاکنون به آنچه برنامه ریزی کرده بودیم، رسیده ایم.

وی افزود: این شرکت از زمان افتتاح در سال 53 تاکنون کار 170 پروژه را برعهده داشته که تعداد 146 پروژه تا سال 89 اجرا شده، 11 پروژه دیگر نیز پس از سال 89 خاتمه یافته و 13 پروژه دیگر نیز در دست اجراست.

ساخت یک بیمارستان هزار تختخوابی در قم

وی تاکید کرد: مدیر عامل بانک پاسارگاد بحث بهبود توسعه ای و معیشت مردم را به طور جدی در نظر دارد و هلدینگ سلامتی را نیز راه اندازی کرده اند، که در این راستا کار ساخت یک بیمارستان هزار تختخوابی در قم توسط مانا در حال انجام است.

داعش حمله کرد، کا را باز هم ادامه دادیم

او در رابطه با پروژه طرح توسعه حرم مطهر امام علی (ع) صحن فاطمه زهرا (س) در ادامه گفت: زمانی که داعش به عراق حمله کرد، تمامی پروژه های عمرانی متوقف شدند، اما ما کار پروژه را ادامه دادیم که برای خود عراقی ها هم تعجب کردند؛ در آن شرایط ما به آنها گفتیم امام علی (ع) حتما خود از ما حمایت می کند.

حضور در طرح های توسعه ای حرم مطهر امام علی (ع)

وی تاکید کرد: هدف انجام کاری در شان نام امام علی (ع) بود، و تمامی مصالح لازم اعم از کاشی و سرامیک، بلوک سیمانی و... از ایران رفت.

او گفت: در حدود 200، 300 سال بود که ایران در طرح های توسعه ای حرم مطهر امام علی (ع) حضور نداشته و این مهم برایمان افتخار بزرگی بوده است.

احتمال حضور در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)

وی ادامه داد: در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) هم قرار است، حضور داشته باشیم. مذاکراتی  نیز صورت پذیرفته و نقشه های آن نیز در حال آماده سازی است، اما تا به نتیجه قطعی رسیدن درباره اطلاعات این پروژه نمی توانم سخن زیادی بگویم.

وی در پایان سخنان خود نیز اضافه کرد: در حال حاضر نیز کار بر روی 13 پروژه نیز توسط شرکت پیمانکاری مانا در دست اجراست، و مانا با تلاش همکاران خوبی که در اختیار دارد سعی خود را بر این اصل گذاشته که کارها را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

میزان پیشرفت پروژه ها

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان پیشرفت پروژه ها نیز گفت: مانا یک شرکت پیمانکاری است و در رابطه با میزان پیشرفت پروژه ها اطلاع رسانی به طور معمول بر عهده صاحبان پروژه ها قرار دارد.

کار در کربلا سخت تر است، اما... 

مدیر عامل شرکت پیمانکاری مانا در رابطه با شرایط کار در کربلا برای حضور در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) نیز اضافه کرد: افتخار مانا حضور در طرح توسعه ای حرم امام حسین (ع) خواهد بود، و فکر می کنم کار در کربلا به مراتب سخت تر از کار در طرح های توسعه ای حرم مطهر امام علی (ع) خواهد بود.

وی تاکید کرد: اما ما سعی خواهیم کرد، تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن کار در طرح توسعه ای حرم امام حسین (ع) را به انجام برسانیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24