Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

«عطرین نخ قم» جنجالی ترین شرکت این روزهای فرابورس، هنوز نتوانسته طلسم ورود به بازار را بشکند. «عطرین قم» پس از کاغذ پارس، دومین شرکت خانواده مقدم است، با این تفاوت که چکاپا از زمان عرضه تاکنون حواشی چندان زیادی نداشته و با توجه به شناختی که این خانواده از بورس و بازار سهام دارند، بعید به نظر می رسید که «عطرین قم» را با مشکلات و حاشیه های مترتب وارد بازار سرمایه کنند...

آخرین پیگیری / عرضه اولیه «عطرین» چه شد...!؟

بورس24 : «عطرین نخ قم» جنجالی ترین شرکت این روزهای فرابورس، هنوز نتوانسته طلسم ورود به بازار را بشکند. «عطرین قم» پس از کاغذ پارس، دومین شرکت خانواده مقدم است، با این تفاوت که "چکاپا" از زمان عرضه تاکنون حواشی چندان زیادی نداشته و با توجه به شناختی که این خانواده از بورس و بازار سهام دارند، بعید به نظر می رسید که «عطرین قم» را با مشکلات و حاشیه های مترتب وارد بازار سرمایه کنند.

اما به هر حال با وجود برخی اظهارات در خصوص فروش های این شرکت و یا مشکلات مالیاتی که بارها از سوی حقیقی های بازار مطرح شد، سازمان بورس پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز و بررسی آن ها، این شرکت را یک قدم به عرضه در بازار نزدیکتر خواهد نمود.

صابر جعفر وند، رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در خصوص روندعرضه شرکت«عطرین قم» به خبرنگار بورس24 گفت:از نظر سازمان مشکلی برای عرضه وجود ندارد و تا کنون از شرکت «عطرین قم، مدارک و مستنداتی خواسته ایم که شرکت هم ارسال کرده است.

وی گفت: این مدارک شامل برخی موارد در حساب ها و برخی اطلاعات در شرکت بوده که البته قابل اعلام عمومی از طریق خبر نیست.

جعفروند در پاسخ به این سوال که آیا این اطلاعات پس از بررسی منجر به عرضه شرکت خواهد شد؟ گفت: سازمان بورس فعالا در حال بررسی این اطلاعات است اما پس از این بررسی ها، در مورد زمان عرضه اولیه شرکت، فرابورس تصمیم گیری خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24